שירותי תמלול מקצועיים

אתר תִּמְלוּלִים מספק שירותי תמלול מגוונים כגון תמלול ראיונות, תמלול שיחות ופגישות, תמלול הרצאות, קורסים ושיעורים, תמלול סרטונים ופודקאסטים, ועוד. 
אנו מספקים שירותי תמלול לקהלים מגוונים כגון חוקרים באקדמיה, סופרים, מסטרנטים ודוקטורנטים, סטודנטים, מחברי ספרי עיון, הוצאות ספרים, מכוני מחקר, ועוד.

שלושה צעדים פשוטים לקבלת תמלול מקצועי

שלח קובץ באימייל

במידה והקובץ גדול מ-25MB ניתן לשלוח את הקובץ באמצעות גוגלדרייב. מסתבכים? פנו אלינו במייל recs@timlulim.com ונעזור לכם לשלוח את הקבצים בקלות.

אנחנו מתמללים

לאחר קבלת הצעת המחיר והתשלום, ההקלטה עוברת למתמללים שלנו לצורך ביצוע התמלול. בסיום התמלול התמליל עובר בדיקה על מנת לוודא שהוא מדוייק ומתאים להקלטה.

קבל מסמכים

לאחר התמלול והבדיקה אנו שולחים אליכם בדוא"ל את התמלילים בפורמט docx.

דר' עמליה רוזנבלום

מצאתי את תִּמְלוּלִים באינטרנט, כשחיפשתי שותפים לפרוייקט מקצועי רחב היקף, שרכיב התמלולים בו היה קריטי. השוויתי כמה הצעות ובחרתי בתִּמְלוּלִים בהתחלה בגלל היחס המקצועי לפניה שלי והמחיר הנוח. אחרי התמלול הראשון הבנתי שהגעתי למקום הנכון. המשכתי לעבוד איתם על הפרוייקט הגדול והרגיש משום שהתמלולים היו מדוייקים, העבודה בוצעה תמיד במהירות גבוהה יותר מהצפוי, וההתנהלות היתה גם מקצוענית אבל גם נעימה ביותר ברמה הבינאישית, זורמת, ומתחשבת בצרכים הייחודיים של הפרוייקט. אני ממליצה בחום ובבטחון.

שלחו לחברים:
נגישות